Identitate vizuala

Conceptul de identitate vizuală

           Identitatea vizuală este un sistem de elemente vizuale fundamentale prin care segmentul ţintă recunoaşte şi diferenţiază o universitate în raport cu celelalte. Prin intermediul elementelor vizuale se susţine creşterea notorietăţii universităţii şi promovarea imaginii acesteia atat pe plan naţional cât şi internaţional.

          Elementele fizice de prezentare ale universităţii, precum file cu antet, cărți de vizită, formulare tipizate, corespondență, comunicări scrise, materiale în format electronic, constituie obiectul realizării unui concept de identitate vizuală coerent prin folosirea următoarelor principii generale:

  • folosirea de elemente grafice ca: simboluri, logotip, caractere tipografice, formate și culori, paginație, precum și alte forme de comunicare vizuală, bine definite;
  • suporturi permanente unitar definite din care fac parte: articole de papetărie, cărți de vizită, formulare etc.

          Identitatea vizuală a Universităţii de Medicină şi Farmacie “Carol Davila” din Bucureşti, stabilizată de-a lungul a peste un secol şi jumătate de existenţă, conține câteva elemente unice care au fost concepute pentru a promova o imagine unitară şi a construi o marcă recunoscută internaţional.

          Prezentul Manual de Identitate Vizuală conţine principii, norme și mostre ce ilustrează utilizările corecte și incorecte ale elementelor de brand.

       

Obiective: 

  • formarea elementelor fundamentale de reprezentare a Universităţii (semnăturã vizuală, culori, fonturi, etc.) astfel încât acestea să asigure exprimarea personalităţii Universităţii (valori, atribute, asociaţii);
  • asigurarea recunoaşterii vizuale facile şi memorabilitatea ei la nivelul segmentului ţintă;
  • diferenţierea pozitivă faţă de alte instituţii de învăţământ medical şi nonmedical; 
  • stabilirea imaginii coerente şi corecte a mărcii prin aplicaţii şi exemple de aplicare corectă a identităţii vizuale;
  • coordonarea întregii comunicări vizuale specifice Universităţii.

  

 

De ce este necesar un Manual de identitate vizuală?

• pentru realizarea materialelor

promoționale;

• editarea de publicații (inclusiv

broșuri, pliante);

• organizarea evenimentelor;

• pentru promovarea imaginii

Universității.

 

Cui se adresează Manualul de

identitate vizuală?

• membrilor comunității universitare

(studenți, rezidenți, cadre didactice,

angajați ș.a.)

• partenerilor (instituții, organizații,

agenți economici ș.a)

 

 

Accesati Manualul de Identitate Vizuala

Pentru a descarca elementele manualului de identitate vizuala la o calitate ridicata accesati Intranetul UMFCD sau trimiteti o solicitare electronica la adresa: com.digitale@umfcd.ro