Admitere Master - Sesiunea Septembrie 2024

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR ADMIȘI LA STUDII UNIVERSITARE DE MASTER – SESIUNEA a II-a - SEPTEMBRIE 2024

Programul de studii: MANAGEMENTUL SERVICIILOR DE SĂNĂTATE ȘI ECONOMIA SĂNĂTĂȚII

Candidații admiși sunt rugați să confirme locul prin depunerea următoarelor documente, la Facultatea de Medicină – Decanat, în perioada 25.09.2024-26.09.2024, orele 10.00-15:00.

  • cererea de înscriere în an - față/verso (descarcă cererea aici);
  • cererea de înscriere în original rezultată în urma înscrierii on-line la Concursul de Admitere iulie 2024;
  • Formular de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • C.I./B.I. (copie + original);
  • certificat de naștere (copie+original);
  • diploma de bacalaureat în original;
  • diploma de licență + supliment (copie + original);
  • Diploma de master + supliment, original și copie (dacă este cazul);
  • Adeverinţă de finalizare a studiilor pentru absolvenții promoției 2024, original;
  • Adeverinţă de la facultatea absolvită privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor – buget/taxă (doar pentru facultățile de 5 sau 6 ani), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Adeverință pentru fiecare program de master absolvit privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor – buget/taxă (dacă este cazul), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Pentru cetățenii români care au absolvit studiile de licență în afara României documentul eliberat de C.N.R.E.D./M.E. care atestă că diploma de licenţă obținută în statele membre ale Uniunii Europene, ale statelor aparținând Spațiului Economic European, ale Confederației Elvețiene sau în alte state îi conferă candidatului accesul la studii de master;
  • certificat de căsătorie sau document de schimbare a numelui – dacă este cazul (copie + original);
  • Documentele doveditoare în functie de categoria de candidați (protecție socială, minorități naționale, persoane cu dizabilități);
  • 2 poze tip buletin;
  • dovada achitării a 50% din valoarea taxei de școlarizare (6000 lei) pentru candidații admiși la taxă;
  • dosar plic, completat conform modelului (click aici).

Candidatele căsătorite vor completa cererea cu numele din certificatul de naștere și, în paranteză, cu numele după căsătorie, inițiala tatălui și toate prenumele.

Plata taxei pentru candidații admiși la programul de studii cu taxă trebuie să se realizeze până la data limită stabilită în calendarul de confirmare loc. 

SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE MEDICINĂ

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR ADMIȘI LA STUDII UNIVERSITARE DE MASTER – SESIUNEA a II-a - SEPTEMBRIE 2024

Programul de studii: BIOFIZICĂ MEDICALĂ ȘI BIOTEHNOLOGIE CELULARĂ

Candidații admiși sunt rugați să confirme locul prin depunerea următoarelor documente, la Facultatea de Medicină – Decanat, în perioada 25.09.2024-26.09.2024, orele 8:30-14:00.

  • cererea de înscriere în an - față/verso (descarcă cererea aici);
  • cererea de înscriere în original rezultată în urma înscrierii on-line la Concursul de Admitere iulie 2024;
  • Formular de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • C.I./B.I. (copie + original);
  • certificat de naștere (copie+original);
  • diploma de bacalaureat în original;
  • diploma de licență + supliment (copie + original);
  • Diploma de master + supliment, original și copie (dacă este cazul);
  • Adeverinţă de finalizare a studiilor pentru absolvenții promoției 2024, original;
  • Adeverinţă de la facultatea absolvită privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor – buget/taxă (doar pentru facultățile de 5 sau 6 ani), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Adeverință pentru fiecare program de master absolvit privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor – buget/taxă (dacă este cazul), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Pentru cetățenii români care au absolvit studiile de licență în afara României documentul eliberat de C.N.R.E.D./M.E. care atestă că diploma de licenţă obținută în statele membre ale Uniunii Europene, ale statelor aparținând Spațiului Economic European, ale Confederației Elvețiene sau în alte state îi conferă candidatului accesul la studii de master;
  • certificat de căsătorie sau document de schimbare a numelui – dacă este cazul (copie + original);
  • Documentele doveditoare în functie de categoria de candidați (protecție socială, minorități naționale, persoane cu dizabilități);
  • 2 poze tip buletin;
  • dovada achitării a 50% din valoarea taxei de școlarizare (6000 lei) pentru candidații admiși la taxă;
  • dosar plic, completat conform modelului (click aici).

Candidatele căsătorite vor completa cererea cu numele din certificatul de naștere și, în paranteză, cu numele după căsătorie, inițiala tatălui și toate prenumele.

Plata taxei pentru candidații admiși la programul de studii cu taxă trebuie să se realizeze până la data limită stabilită în calendarul de confirmare loc.

SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE MEDICINĂ

ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR ADMIȘI LA STUDII UNIVERSITARE DE MASTER – SESIUNEA a II-a - SEPTEMBRIE 2024

Programul de studii: CERCETĂRI ȘI INTERVENȚII OPERAȚIONALE ÎN MANAGEMENTUL SERVICIILOR MEDICO-SOCIALE ȘI AL SĂNĂTĂȚII PUBLICE

Candidații admiși sunt rugați să confirme locul prin depunerea următoarelor documente, la Facultatea de Medicină – Decanat, în perioada 20.09.2024-23.09.2024, orele 8:30-14:00.

  • cererea de înscriere în an - față/verso (descarcă cererea aici);
  • cererea de înscriere în original rezultată în urma înscrierii online la Concursul de Admitere Iulie 2024;
  • Formular de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • C.I./B.I. (copie + original);
  • certificat de naștere (copie+original);
  • diploma de bacalaureat în original;
  • diploma de licență + supliment (copie + original);
  • Diploma de master + supliment, original și copie (dacă este cazul);
  • Adeverinţă de finalizare a studiilor pentru absolvenții promoției 2024, original;
  • Adeverinţă de la facultatea absolvită privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor
    – buget/taxă (doar pentru facultățile de 5 sau 6 ani), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Adeverință pentru fiecare program de master absolvit privind forma de finanțare pe întreaga durată a studiilor – buget/taxă (dacă este cazul), original, document obligatoriu la înscriere;
  • Pentru cetățenii români care au absolvit studiile de licență în afara României documentul eliberat de C.N.R.E.D./M.E. care atestă că diploma de licenţă obținută în statele membre ale Uniunii Europene, ale statelor aparținând Spațiului Economic European, ale Confederației Elvețiene sau în alte state îi conferă candidatului accesul la studii de master;
  • certificat de căsătorie sau document de schimbare a numelui – dacă este cazul (copie + original);
  • Documentele doveditoare în functie de categoria de candidați (protecție socială, minorități naționale, persoane cu dizabilități);
  • 2 poze tip buletin;
  • dovada achitării a 50% din valoarea taxei de școlarizare (6000 lei) pentru candidații admiși la taxă;
  • dosar plic, completat conform modelului (click aici)

Candidatele căsătorite vor completa cererea cu numele din certificatul de naștere și, în paranteză, cu numele după căsătorie, inițiala tatălui și toate prenumele.

Plata taxei pentru candidații admiși la programul de studii cu taxă trebuie să se realizeze până la data limită stabilită în calendarul de confirmare loc.

SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE MEDICINĂ

Admitere Master

Arhivă Admitere Master

TOP