Direcția Economico Administrativă
Direcția Economico Administrativă prin activitatea structurilor organizatorice din subordine, asigură organizarea și desfășurarea activităților administrative în vederea asigurării funcționării în condiții optime a tuturor proceselor din cadrul Universității.
Principalele activități sunt:
- Organizarea inventarierii anuale a bunurilor patrimoniale prin inițierea dispoziției de organizare, desfășurare și valorificare a inventarierii patrimoniului, plus desfășurarea operațiunilor de inventariere;
- Asigurarea pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor și protectia persoanelor;
- Gestionarea eficientă a patrimoniului;
- Asigură managementul situațiilor de urgență privind apărarea împotriva incendiilor și protecția civilă.
Din cadrul Directiei Economico Administrative fac parte următoarele structuri:
- Serviciul Administrativ
- Biroul Pază
- Biroul Situații de Urgență și PSI
- Serviciul Administrativ organizează, planifică, conduce și controlează nemijlocit activitatea următoarelor compartimente:
- Administraţia imobilelor Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila”
- Administrația Bazei Sportive, a Depozitelor de Mijloace Fixe, Materiale și de Chimicale, a Biroului Inventariere şi Întreţinere Aparatură și a Garajului Auto.
Principalele activități desfășurate de către Serviciul Administrativ, sunt următoarele:
- Coordonarea resurselor operaționale (logistice și de achiziții);
- Asigurarea unei bune relaționări între prestatori, furnizori și instituție;
- Urmărește derularea contractelor de achiziţii şi a comenzilor;
- Coordonează direct activitatea profesională a administratorilor din subordine, asigurând continuitatea procesului de învăţământ prin realizarea proceselor de curăţenie, întreţinere a spaţiilor şi dotarea spaţiilor didactice cu toate materialele şi aparatura necesară;
- Coordonează activitatea spaţiilor declarate disponibile spre închiriere;
Șef Serviciu Administrativ: Robert GRECU
Contact: robert.grecu@umfcd.ro
- Biroul Pază organizează, planifică, conduce și controlează nemijlocit activitatea privind paza obiectivelor și a bunurilor prin realizarea următoarelor activități:
- Efectuează controloale pe linie de pază;
- Asigură și controlează echiparea corespunzătoare a personalului cu atribuții de pază, pe timpul serviciului;
- Întocmește planurile de pază, asigură însușirea prevederilor și aplicarea acestora de către personalul subordonat;
- Întreprinde măsuri de aprovizionare, instalare și menținere în stare de funcționare a aparaturii de pază și alarmare și a celorlalte amenajări destinate serviciului de pază, constată neregulile referitoare la executarea obligațiilor în domeniul pazei și propune conducerii măsurile necesare pentru creșterea eficienței pazei;
Șef Birou Paza: Florin MOISE
Contact: florin.moise@umfcd.ro
- Biroul Situații de Urgență și P.S.I este o structură specializată, alta decât cea aparținând Serviciilor de Urgență profesioniste, organizat cu personal angajat în scopul apărării vieții, avutului privat, împotriva incendiilor și a altor calamități, în sectorul de competență stabilit prin lege, care prin organizare, planificare și control permanent realizează următoarele acțiuni:
- Participă la elaborarea și aplicarea concepției de apărare împotriva incendiilor la nivelul unității administrativ-teritoriale;
- Controlează aplicarea normelor de apărare împotriva incendiilor în domeniul specific;
- Îndrumă și controlează activitatea de apărare împotriva incendiilor și analizează respectarea încadrării în criteriile de constituire a serviciilor de urgență voluntare sau private, după caz, în unitățile și instituțiile din care fac parte;
- Instruirea salariaților în domeniul apărării împotriva incendiilor;
- Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
- Monitorizarea activității de prevenire a incendiilor;
- Acordarea de asistență tehnică de specialitate în situații critice;
- Controlul modului de respectare a măsurilor de prevenire și stingere a incendiilor;
Cadru tehnic P.S.I:
Contact: gheorghe.pavel@umfcd.ro