DIRECȚIA GENERAL ADMINISTRATIVĂ

Structura

Directia General Administrativă

Direcţia Generală Administrativă coordonează prin personal specializat în domeniul social - economic, administrativ şi tehnic, structurat în direcții și servicii subordinate, întreaga activitate administrativă, și tehnică a Universităţii, asigurând permament:

  • Realizarea unei culturi organizaționale de excelență;
  • Promovarea unui sistem de management modern - strategic, tactic și operational - funcțional și eficace, în acord cu principiile managementului calității totale;
  • Dezvoltarea și protejarea patrimoniului intelectual și cultural al universității;
  • Funcționalitatea bazei tehnico materiale a UMF Carol Davila, propunând măsuri de modernizare și dezvoltare a acesteia în vederea fundamentării strategiei de dezvoltare a patrimoniului UMF, adaptate nevoilor actuale ale studenților;
  • Diversificarea și îmbunătățirea pachetului de servicii oferite studenților, în conformitate cu solicitările primite și aprobate de către conducerea instituției;
  • Asigurarea unor bune condiții de desfășurare a activităților de învățământ, cercetare și sociale;
  • Consolidarea managementului bazat pe reguli și disciplină;
  • Optimizarea structurii directiei;
  • Descentralizarea tactică și operațională a procesului decizional în cadrul Direcției prin dezvoltarea sistemului de management;
  • Organizează din punct de vedere administrativ Concursurile de Admitere și Rezidențiat.

Director General Administrativ: Ec. Adrian VASILESCU

Contact: adrian.vasilescu@umfcd.ro

Director General Administrativ Adjunct: Florin MIULESCU

Contact: florin.miulescu@umfcd.ro

Direcția Economico Administrativă

Direcția Economico Administrativă prin activitatea structurilor organizatorice din subordine, asigură organizarea și desfășurarea activităților administrative în vederea asigurării funcționării în condiții optime a tuturor proceselor din cadrul Universității.

Principalele activități sunt:

  • Organizarea inventarierii anuale a bunurilor patrimoniale prin inițierea dispoziției de organizare, desfășurare și valorificare a inventarierii patrimoniului, plus desfășurarea operațiunilor de inventariere;
  • Asigurarea pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor și protectia persoanelor;
  • Gestionarea eficientă a patrimoniului;
  • Asigură managementul situațiilor de urgență privind apărarea împotriva incendiilor și protecția civilă.

Din cadrul Directiei Economico Administrative fac parte următoarele structuri:

  • Serviciul Administrativ
  • Biroul Pază
  • Biroul Situații de Urgență și PSI
  1. Serviciul Administrativ organizează, planifică, conduce și controlează nemijlocit activitatea următoarelor compartimente:
  • Administraţia imobilelor Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila”
  • Administrația Bazei Sportive, a Depozitelor de Mijloace Fixe, Materiale și de Chimicale, a Biroului Inventariere şi Întreţinere Aparatură și a Garajului Auto.

Principalele activități desfășurate de către Serviciul Administrativ, sunt următoarele:

  • Coordonarea resurselor operaționale (logistice și de achiziții);
  • Asigurarea unei bune relaționări între prestatori, furnizori și instituție;
  • Urmărește derularea contractelor de achiziţii şi a comenzilor;
  • Coordonează direct activitatea profesională a administratorilor din subordine, asigurând continuitatea procesului de învăţământ prin realizarea proceselor de curăţenie, întreţinere a spaţiilor şi dotarea spaţiilor didactice cu toate materialele şi aparatura necesară;
  • Coordonează activitatea spaţiilor declarate disponibile spre închiriere;

Șef Serviciu Administrativ: Robert GRECU

Contact: robert.grecu@umfcd.ro

  1. Biroul Pază organizează, planifică, conduce și controlează nemijlocit activitatea privind paza obiectivelor și a bunurilor prin realizarea următoarelor activități:
  • Efectuează controloale pe linie de pază;
  • Asigură și controlează echiparea corespunzătoare a personalului cu atribuții de pază, pe timpul serviciului;
  • Întocmește planurile de pază, asigură însușirea prevederilor și aplicarea acestora de către personalul subordonat;
  • Întreprinde măsuri de aprovizionare, instalare și menținere în stare de funcționare a aparaturii de pază și alarmare și a celorlalte amenajări destinate serviciului de pază, constată neregulile referitoare la executarea obligațiilor în domeniul pazei și propune conducerii măsurile necesare pentru creșterea eficienței pazei;

Șef Birou Paza: Florin MOISE

Contact: florin.moise@umfcd.ro

  1. Biroul Situații de Urgență și P.S.I este o structură specializată, alta decât cea aparținând Serviciilor de Urgență profesioniste, organizat cu personal angajat în scopul apărării vieții, avutului privat, împotriva incendiilor și a altor calamități, în sectorul de competență stabilit prin lege, care prin organizare, planificare și control permanent realizează următoarele acțiuni:
  • Participă la elaborarea și aplicarea concepției de apărare împotriva incendiilor la nivelul unității administrativ-teritoriale;
  • Controlează aplicarea normelor de apărare împotriva incendiilor în domeniul specific;
  • Îndrumă și controlează activitatea de apărare împotriva incendiilor și analizează respectarea încadrării în criteriile de constituire a serviciilor de urgență voluntare sau private, după caz, în unitățile și instituțiile din care fac parte;
  • Instruirea salariaților în domeniul apărării împotriva incendiilor;
  • Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
  • Monitorizarea activității de prevenire a incendiilor;
  • Acordarea de asistență tehnică de specialitate în situații critice;
  • Controlul modului de respectare a măsurilor de prevenire și stingere a incendiilor;

Cadru tehnic P.S.I:

Contact: gheorghe.pavel@umfcd.ro

Directia Tehnica

Directorul Directiei Tehnice, prin serviciile subordonate, asigura functionalitatea bazei tehnico materiale a UMF Carol Davila.

Principalele activitati sunt:

  • Dezvoltarea infrastructurii universitare;
  • Realizarea de constructii noi;
  • Reabilitarea, consolidarea, extinderea,refunctionalizarea cladirilor existente;
  • Reparatii capitale si reparatii curente la cladiri existente;
  • Lucrari de intretinere, service-uri si dotari pentru spatiile de invatamant si caminele studentesti.

Directia Achizitii Publice

Directorul Directiei Achizitii Publice, prin activitatea structurilor organizatorice din subordine, asigura organizarea si desfasurarea activitatilor de achizitii publice, in vederea asigurarii functionarii in conditii optime a tuturor proceselor din cadrul UMF

Principalele activitati sunt:

  • Organizarea si derularea procedurilor de achizitii publice de produse, servicii sau lucrari in conformitate cu legislatia in vigoare, intocmirea si pastrarea dosarelor prin arhivarea documentelor;
  • Incadrarea in sumele alocate prin bugetul anual;
  • Stabilirea unui grafic de realizare a programului anual de achizitii cu termene, sarcini si responsabilitati pe fiecare persoana in parte;
  • Incadrarea in graficul programului de achizitii aprobat de conducerea universitatii

Director Achizitii Publice: Ec. Magdalena Dinu

Contact: magdalena.dinu@umfcd.ro

Compartimentul pentru Asigurarea Securitatii si Sanatatii in Munca

Principalele activitati sunt:

  • Cercetarea accidentelor de munca, precum si tinerea evidentei acestora;
  • Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea in munca;
  • Elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatatii in munca;
  • Controlul si verificarea locurilor de munca in vederea prevenirii accidentelor de munca ;
  • Efectuarea instruirii introductiv generale a noilor angajati in munca.

Sef serviciu: Ing. Luminita Serban

Contact: luminita.serban@umfcd.ro

TOP