Doctorand: STENCZEL A. NORBERT DACIAN
Conducător științific: PROF.UNIV.DR. VICTOR LORIN PURCĂREA
Titlul tezei: IMPACTUL STRATEGIILOR DE MARKETING ÎN CREȘTEREA CALITĂȚII SERVICIILOR DE ÎNGRIJIRI DE SĂNĂTATE ÎN DOMENIUL BOLILOR INFECȚIOASE
Se sustine on-line dupa cum urmeaza:
Data sustinerii: 17.03.2022, ORA 10:00
Link-ul de conectare ZOOM:
https://zoom.us/j/97706348215?pwd=eURMRWlYSCszS3VKWDh5eVc3Z2o4Zz09
Președinte: PROF.UNIV.DR. CĂTĂLIN FLORIN CÎRSTOIU
Membrii comisiei:
PROF.UNIV.DR. VICTOR LORIN PURCĂREA – conducător științific
PROF.UNIV.DR. ARMEAN PETRU – U.M.F. ”Carol Davila” din București
PROF.UNIV.DR. GHEORGHE ORZAN – Academia de Studii Economice din București
PROF.UNIV.DR. DUMITRU BORȚUN – Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București
Textul integral al tezei poate fi consultat in format tiparit la Biblioteca U.M.F. “Carol Davila”, Bucuresti
CV PROF.UNIV.DR. CĂTĂLIN FLORIN CÎRSTOIU
CV PROF.UNIV.DR. VICTOR LORIN PURCĂREA
CV PROF.UNIV.DR. GHEORGHE ORZAN
CV PROF.UNIV.DR. DUMITRU BORȚUN