Doctorand: HOSTIUC căs. IOACHIM M. MARINELA-FILOFTEIA
Conducător științific: PROF. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN
Titlul tezei: COMUNICAREA DE MARKETING ÎN ÎNGRIJIRILE DE SĂNĂTATE ȘI IMPACTUL MESAJULUI PUBLICITAR ASUPRA PACIENTULUI
Data susținerii: 28.03.2019, ORA 13.00, Sala de Consiliu a Facultății de Medicină, Str. Eroii Sanitari, Nr.8
Presedinte: PROF. DR. CÎRSTOIU CĂTĂLIN FLORIN
Membrii comisiei:
PROF. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN – Conducător științific
PROF. DR. PETRU ARMEAN – U.M.F. ”Carol Davila” din București
PROF. DR. DUMITRU BORȚUN – Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București
PROF. DR. GHEORGHE ORZAN – Academia de Studii Economice din București
Textul integral al tezei poate fi consultat în format tipărit la Biblioteca U.M.F. „Carol Davila”, București
CV PROF. DR. CÎRSTOIU CĂTĂLIN FLORIN
CV PROF. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN
CV DRD. HOSTIUC căs. IOACHIM M. MARINELA-FILOFTEIA
REZUMAT TEZĂ DRD. HOSTIUC căs. IOACHIM M. MARINELA-FILOFTEIA