UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "CAROL DAVILA" DIN BUCURESTI
  • Fundatie
  • Mail @UMFCD
  • Biblioteca
  • Editura
  • Contact
  • EN

umfcd

  • Despre UMFCD
    • Biroul Rectorului
      • Istoric UMFCD
      • Mesajul Rectorului
      • Carta UMFCD
      • Misiunea asumată a UMFCD
      • Raport Rector
      • Plan de management
      • Plan strategic de dezvoltare institutionala UMFCD 2021 – 2029
      • Planul operational UMFCD 2025
      • Politica în domeniul calitatii – 2024
      • Rectori precedenti
      • Arhiva Biroul Rectorului
    • Resurse Umane
      • Cariere cadre didactice
      • Cariere administrative si didactic auxiliare
      • Cariere Institutul de Genomica
      • Transparenta veniturilor salariale
      • Informatii utile
    • Managementul Calitatii
      • Asigurarea calitatii
      • Regulamente
      • Legislatie
      • UMFCD in cifre
    • Relatii publice
      • Informatii publice
      • Distinctii
      • Comunicate de presa
      • Identitate vizuala
    • Organizare
      • Conducerea Universitatii
      • Senat
    • Organizare
      • Consiliul de Administratie
      • Scoala Doctorala
    • Organizare
      • Directia Cercetare-Dezvoltare-Inovare
      • Comisia de Etica si Deontologie Universitara CEDU
    • Organizare
      • Structuri administrative
      • Alegeri academice
  • Educatie
    • Facultati si resurse
      • Facultatea de Medicina
      • Facultatea de Stomatologie
      • Facultatea de Farmacie
      • Facultatea de Moase si Asistenta Medicala
      • Biblioteca
      • Editura
    • Admitere licenta
      • Admitere 2025
    • Examen de disertatie
      • Regulament examen
      • Informații Examen de Disertație Sep 2025 – Facultatea de Medicină
      • Informații Examen de Disertație Sep 2025 – Facultatea de Stomatologie
      • Informații Examen de Disertație Sep 2025 – Facultatea de Farmacie
      • Informații Examen de Licență Sep 2025 – FMAM
    • Masterat
      • Admitere Master 2025
      • Programe master
      • Admitere Master
    • Admitere Studenți Internaționali
      • Portal Admitere
      • Admitere Studenți Internaționali – Limba Engleză – 2025-2026
      • Admitere Studenți Internaționali – Facultatea de Farmacie – Franceză 2025-2026
      • Admitere Studenți Internaționali – Limba Română – 2025-2026
      • Admitere Români de Pretutindeni 2025-2026
    • DOCTORAT
      • Organizare studii de doctorat
      • Abilitare
      • Admitere doctorat 2025-2026
    • Postuniversitar
      • Rezidentiat cetateni din tari terte U.E.
      • DIASPORA – Români de pretutindeni
      • Rezidenti
      • A doua specialitate
    • Postuniversitar
      • Cursuri de perfectionare
      • Calendar de Examene si Concursuri MS
      • Transfer rezidenți
      • Schimbare de specialitate
      • Rezidentiat – Informatii importante
  • Studenti
    • Viitori studenti
      • Bun venit in Romania
      • Capitala – Bucuresti
      • De ce sa alegi UMFCD?
      • Simulare admitere
      • Mobilitate academică An universitar 2025/2026
    • Servicii sociale
      • Centrul de Consiliere si orientare in cariera
      • Cazare / Tabere / Burse / Decont transport
      • Servicii medicale
      • Activitati de recreere
    • Norme legale
      • Codul studentului
      • ORDIN Nr. 4394/2024 privind Codul studentului
      • Regulament activitate profesionala
      • Taxe si tarife universitare
      • Metodologie examinare online
    • Organizatii studentesti
      • SSMB
      • SOMS
      • LSMDB
      • SSFB
      • SSCR
      • Ghidul studentului
    • Carnetul studentului
    • Acte studii
    • Secretariat
      • Secretariat Medicina
      • Secretariat Stomatologie
      • Secretariat Farmacie
      • Secretariat FMAM
    • DIRECTIA ANTREPRENORIAT STUDENTESC, ALUMNI, ACTIVITATI STUDENTESTI, PROIECTE SI PROGRAME
  • Cercetare si dezvoltare
    • Apeluri cercetare
      • Apeluri Deschise
      • Apeluri Viitoare
      • Evenimente/Resurse UEFISCDI
      • Cautare Parteneri
    • Proiecte
      • Proiecte UMFCD
    • Strategie Cercetare
      • Directii de cercetare
      • Strategia de dezvoltare a activității
      • Strategia de resurse umane pentru cercetatori
      • Glaasic
    • Centre de cercetare
      • Centre Universitare
      • Centre de cercetare UMFCD
    • Programe de sprijinire a cercetarii
      • Programul Publish Not Perish
      • Suport pentru publicarea Open Access prin acordurile transformative Anelis Plus
      • Granturi de Cercetare „Carol Davila” 2025
    • Raportarea activitatii
    • Documente Utile
      • Documente Utile
      • Reguli mobilitati
      • Planul pentru egalitatea de gen
      • Legislatie cercetare
      • Centrul de cercetari interdisciplinare si translationale cardio-cerebro-vasculare
      • Diverse
      • Contact DCDI
    • Comisia de Etica a Cercetarii
      • Desfasurarea Practicii de Specialitate in UMFCD
      • Subcomisia de Etica a Cercetarii Stiintifice
    • Universitati partenere
    • Doctor Honoris Causa
    • Birou UMFCD Bruxelles
  • Relatii internationale
    • Informatii utile
      • Legislatie
      • Autentificari acte
      • Regulament de deplasare
      • Formular solicitare de deplasare
    • Erasmus+
      • Biroul pentru ERASMUS+
      • Mobilitati outgoing
      • Mobilitati incoming
    • Parteneriate
      • Universitati partenere
      • Oportunitati
    • Afilieri
    • Internationalizare
NOUL SITE UMFCD
  • Home
  • Stiri
  • Alegeri Academice
  • Alegeri academice 2016
  • METODOLOGIE PRIVIND ORGANIZAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A FUNCTIEI DE DECAN
marți, 16 februarie 2010 / Published in Alegeri academice 2016, Alegeri departamente arhiva

METODOLOGIE PRIVIND ORGANIZAREA CONCURSULUI DE OCUPARE A FUNCTIEI DE DECAN

Adoptata de Senatul Universităţii de Medicina si Farmacie ” Carol Davila”
Bucureşti în data de 17.03.2016
Articolul 1
(1) Prezenta Metodologie este întocmită în conformitate cu Legea educaţiei naţionale nr. 1/5.01.2011 şi cu prevederile Cartei universitare.

(2) Calendarul de organizare a concursului de ocupare a funcţiei de decan în facultăţile Universităţii de Medicina si Farmacie „Carol Davila” Bucureşti este prezentat in anexa nr. 1 la prezenta Metodologie.

(3) In situaţia în care un candidat, după câştigarea concursului, se va situa într-una dintre situaţiile de incompatibilitate sau conflict de interese prevăzute de Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, art. 130, alin. (1), lit. b), respectiv de Carta universitară, acesta va soluţiona situaţia respectivă in termen de 30 de zile de la validarea concursului.

(4) Organizarea şi desfăşurarea concursului pentru desemnarea decanului se realizează cu respectarea principiilor legalităţii, autonomiei universitare, transparenţei, răspunderii publice, responsabilităţii, eficienţei manageriale, a respectării drepturilor şi normelor etice şi deontologice.

Articolul 2
Ocuparea funcţiei de decan se realizează prin concurs public, organizat de către rectorul Universităţii de Medicina si Farmacie „Carol Davila” Bucureşti, la nivelul facultatilor.
Articolul 3
La concurs pot participa persoane din cadrul universităţii sau din orice facultate de profil din tara ori din străinătate care, pe baza audierii în plenul consiliului facultatii, au primit avizul consiliului facultatii de participare la concurs, cu votul majoritatii simple a membrilor acestuia.
Articolul 4
Nu pot candida persoanele care au împlinit vârsta legală de pensionare, conform legii.

Articolul 5

Dosarul candidatului va cuprinde in mod obligatoriu :
(1)Cerere tip – anexa 2;
(2)Cv-ul in format Europass;
(3)Programul managerial;
(4)Declaraţie de eligibilitate tip – anexa 3.
(5)Declarație de loialitate tip – anexa 4
Articolul 6
(1) Dosarul se depune la Rectoratul Universităţii de Medicina si Farmacie “Carol Davila” Bucureşti, Str. Dionisie Lupu nr. 37, Sector 1 – Serviciul Secretariat, cu respectarea calendarului aprobat.
(2) Dosarul de candidatură va fi avizat de serviciul juridic privind îndeplinirea condiţiilor legale de participare la concurs.
(3)Dupa încheierea perioadei de înscriere si obtinerea avizului juridic, dosarele de concurs vor fi înaintate către Consiliile facultatilor.
(4) In cazul in care se depun mai puţin de 2 candidaturi pentru funcţia de decan al unei facultati, concursul nu se mai desfasoara si rectorul declanseaza o noua procedura de concurs.
Articolul 7
(1) Consiliul facultăţii are obligaţia de a aviza cel puţin 2 candidaţi.
(2)In situatia in care nu sunt avizaţi minimum 2 candidaţi, intreaga procedura de concurs se reia dupa un nou calendar anuntat de rectorul universităţii, cu respectarea prezentei Metodologii.
Articolul 8
(1) Validarea candidaţilor se realizează prin audierea candidaţilor în plenul Consiliului facultăţii.
(2) Candidaţii îşi prezintă CV-ul şi programul managerial.
(3) Consiliul facultăţii acordă avizul, prin vot direct si secret, candidaţilor inscrisi.
(4) Buletinul de vot conţine numele şi prenumele candidaţilor, în ordine alfabetică şi opţiunea de vot: DA/NU.
(5) Rectorul stabileste comisiile de numărare a voturilor pentru fiecare facultate.
(6) Pot participa la numararea voturilor observatori, dar nu mai mult de 1 observator din partea fiecărui candidat, acreditati de către decanul in funcţie al facultatii respective.
(7) Sunt avizaţi pentru a participa la concursul public, candidaţii care au obţinut cel puţin jumătate plus unu din voturile celor prezenţi in Consiliu.
Articolul 9
Doar candidaţii care au primit avizul Consiliului Facultatii vor participa la susţinerea probelor concursului, reprezentate de :
1. Interviu
2. Prezentarea programului managerial

Articolul 10
Comisia de Concurs va nota candidaţii cu „admis” sau „respins”.

Articolul 11
(1) Comisia de concurs este formata din următorii membri:
Presedinte-Rector Acad. Ioanel Sinescu
Vicepresedinte-Presedintele Senatului Universitar – Prof.Dr. Mircea Beuran
Membru-Prorector – Prof.Dr. Ecaterina Ionescu
Membru-Prorector – Prof.Dr. Catalina Poiana
Membru-Prorector – Prof.Dr. Dragos Vinereanu
Membru-Prorector – Prof.Dr. Viorel Jinga
Membru-Prorector – Prof.Dr.Bogdan Ovidiu Popescu
Secretar-Secretar Sef Universitate- Dr. Aurora Prunescu
Observator – Student Alina Calmuc -membru al Senatului universitar
(2) Candidatul declarat câştigător este anunţat pe pagina web a universităţii, în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului.
Articolul 12
(1) Depunerea contestatiilor poate fi facuta in termen de 24 de ore la Comisia de concurs.
(2)Soluţionarea contestatiilor va avea loc in termen 24 de ore de către Comisia de concurs.
Articolul 13

Rezultatul final al concursului este validat de Senatul universităţii, la propunerea rectorului.
Articolul 14
(1) Prezenta Metodologie se publica pe site-ul Universităţii de Medicina si Farmacie „Carol Davila” Bucureşti.
(2) Anexele nr. l, nr. 2, nr. 3 si nr. 4 fac parte integrantă din prezenta Metodologie.
Articolul 15
Prezenta Metodologie a fost aprobata în şedinţa de Senat din data de 17.03.2016

DESCARCA Document

Tagged under: alegeri

U.M.F. "Carol Davila" din București

Adresa:
Strada Dionisie Lupu nr. 37, Sector 2, București. Cod poștal: 020021

Cod fiscal: 4192910

Telefon:
+4021 3180719
+4021 3180721
+4021 3180722
E-mail: rectorat@umfcd.ro

Acces rapid

Biroul Rectorului
Informatii publice
Sistem de tichete
Taxe si tarife universitare
Serviciul acte studii
RUNOS
Regulamente
E-mail instituțional
PO - informatizare UMFCD
TOP
Acest site folosește cookie-uri pentru măsurarea traficului, audienței și pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor. Totul despre acestea și despre cum pot fi șterse, găsiți în politica de cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Accept Consulta politica cookies
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ