Departamentul de Managementul Calitatii

Structura

Departamentul de Management al Calității

Responsabilități principale:

  • facilitează managementul activităților de asigurare și evaluare internă și externă a calității, finanțate din veniturile proprii ale acestora;
  • propune măsuri pentru definirea și pentru implementarea strategiei instituționale.

 

Biroul Managementul Calității

Atribuții:

  • Monitorizează implementarea standardelor prevăzute în ISO 9001:2015;
  • Întocmește planul de audit și raportul anual ISO 9001:2015;
  • Gestionează activitățile de audit intern managerial;
  • Gestionează procedurile de sistem și operaționale;
  • Întocmește raportul pentru implementarea Sistemului de Control Intern Managerial;
  • Acordă asistență tehnico – managerială oricărei structuri a Universității;
  • Îndrumă compartimentele din Universitate în realizarea direcțiilor de acțiune și acțiunilor rezultate din implementarea programului sau în alte activități legate de controlul intern managerial.

 

Biroul de Evaluarea Calității Academice

Atribuții:

  • Evaluează calitatea educației prin monitorizarea programelor de studiu, a standardelor şi standardelor de referință;
  • Monitorizează calitatea educației prin urmărirea standardelor și a indicatorilor de performanță prevăzuți în Metodologia ARACIS;
  • Îmbunătățește continuu calitatea educației prin evaluare, analiză şi acțiune corectivă bazată pe selectarea şi adoptarea celor mai potrivite proceduri, precum şi pe alegerea şi aplicarea standardelor de referință;
  • Întocmește rapoarte anuale de evaluare internă a calității educației pentru anii de studii pentru care continuă activitatea.

 

Persoana de contact

  • Conf. dr. Florentina - Ligia Furtunescu, Prorector pentru strategie institutionala, evaluare academica si calitate
  • Sef Birou Managementul Calității: Corina - Gabriela Popescu
  • E-mail: ceac@umfcd.ro
TOP