Departamentul de Management al Calității
Responsabilități principale:
- facilitează managementul activităților de asigurare și evaluare internă și externă a calității, finanțate din veniturile proprii ale acestora;
- propune măsuri pentru definirea și pentru implementarea strategiei instituționale.
Biroul Managementul Calității
Atribuții:
- Monitorizează implementarea standardelor prevăzute în ISO 9001:2015;
- Întocmește planul de audit și raportul anual ISO 9001:2015;
- Gestionează activitățile de audit intern managerial;
- Gestionează procedurile de sistem și operaționale;
- Întocmește raportul pentru implementarea Sistemului de Control Intern Managerial;
- Acordă asistență tehnico – managerială oricărei structuri a Universității;
- Îndrumă compartimentele din Universitate în realizarea direcțiilor de acțiune și acțiunilor rezultate din implementarea programului sau în alte activități legate de controlul intern managerial.
Biroul de Evaluarea Calității Academice
Atribuții:
- Evaluează calitatea educației prin monitorizarea programelor de studiu, a standardelor şi standardelor de referință;
- Monitorizează calitatea educației prin urmărirea standardelor și a indicatorilor de performanță prevăzuți în Metodologia ARACIS;
- Îmbunătățește continuu calitatea educației prin evaluare, analiză şi acțiune corectivă bazată pe selectarea şi adoptarea celor mai potrivite proceduri, precum şi pe alegerea şi aplicarea standardelor de referință;
- Întocmește rapoarte anuale de evaluare internă a calității educației pentru anii de studii pentru care continuă activitatea.
Persoana de contact
- Conf. dr. Florentina - Ligia Furtunescu, Prorector pentru strategie institutionala, evaluare academica si calitate
- Sef Birou Managementul Calității: Corina - Gabriela Popescu
- E-mail: ceac@umfcd.ro