Șef Lucrări | Radu Andra Victoria | titular |
Șef Lucrări | Gherghiceanu Florentina | titular |
Șef Lucrări | Gheorghe Iuliana Raluca | titular |
Șef Lucrări | Virgolici Horia Marius | titular |
Asist. univ. | Soare Ioan Traian | titular |
Asist. univ. | Gheorghe Consuela Madalina | titular |
Asist. univ. | Nistor Raluca Cristina | determinat |
Asist. univ. | Ioachim Marinela Filofteia | titular |
Disciplina “Marketing, Tehnologie şi Aparatură Medicală” s-a înfiinţat în anul 2007, la inițiativa Prof. Univ. Dr. Florian Popa, Rector al Universităţii de Medicină şi Farmacie “Carol Davila” Bucureşti, în perioada 2004 – 2012 În anul 2013 a fuzionat cu Disciplina Informatică Medicală şi Biostatistică, dând naştere Disciplinei Marketing si Tehnologie Medicală, Informatică Medicală şi Biostatistică. Din anul academic 2015-2016, s-a revenit la disciplinele iniţiale.
A. Granturi / Proiecte de cercetare: 32
A.1. Director: 13
A.2. Membru: 18
B. Publicații:
B.1. Cărți / Capitole în cărți: 69
B.1.1. Internaționale: 6
B.1.2. Naționale: 63
B.2. Articole științifice: 347
B.2.1. ISI (Thomson Reuters): 97
B.2.2. BDI (Baze de date internaționale): 250
C. Participare la congrese, conferințe, simpozioane: 150
D. Alte contribuții științifice: 14
E. Brevete: 1
F. Teze de doctorat – Coordonator Prof. Dr. Ing. Purcărea Victor:
F.1. Teze de doctorat finalizate: 11
F.2. Teze de doctorat în lucru: 9
F.3. Teze de doctorat cu finalizare în 2021: 5
G. Lucrări de licență susținute: 80
Disciplina Marketing, Tehnologie și Aparatură medicală pune la dispoziția studenților și cadrelor sale didactice un Amfiteatru de 76 de locuri, si o sala de seminar de 25 de locuri, dotat cu retroproiectoare, ecrane mobile, tablă magnetică și markere precum și o bibliotecă proprie cu cărți de specialitate.
În funcție de orarul îndrumătorilor și coordonatorilor de curs, studenții pot folosi acest spațiu în timpul anului universitar pentru a lucra proiectul de grup sau a studia materialele din bibliotecă. De asemenea, disciplina mai dispune și de o rețea wireless de internet.
Nota finală este calculată astfel:
Proba practica:
Proiectul de grup se va realiza la nivel de grupă. Proiectul are ca scop aplicarea politicilor și strategiilor de marketing în deschiderea unui cabinet medical pe o specialitate ce va fi trasă la sorți în timpul cursului de marketing. Fiecărei grupe îi va fi alocat un îndrumător.
Un cuprins al proiectului se va oferi în timp util fiecărei grupe de către îndrumătorul alocat. In plus, proiectul de grup ajuta la socializarea studentilor intre ei si, mai ales, reprezinta un prim contact al acestora cu viata post universitara reala.
Proba practică constă în modul de prezentare al proiectului. Mai exact, se va evalua formatul electronic al prezentării în Microsoft PowerPoint sau Prezi precum și stilul de sintetizare, originalitate și materiale alternative de prezentare.
Pentru anul I, disciplina oferă opționalul Tehnologie și aparatură medicală.
Pentru anul II, disciplina oferă opționalul Aparatură și dispozitive medicale.
Materialele bibliografice pentru disciplină se regăsesc atât în cadrul Bibliotecii Universității, în biblioteca disciplinei cât și la Editura Universitară Carol Davila. Acestea sunt:
Studenți români:
Studenți la modulul de limba engleză:
Toate manualele sunt elaborate împreună cu colectivul catedrei.
Disciplina Marketing, Tehnologie și Aparatură medicală pune la dispoziția studenților și cadrelor sale didactice un spațiu de lucru dotat cu retroproiectoare, tablă magnetică și markere precum și o bibliotecă proprie cu cărți de specialitate.
Candidații pot obține un doctorat în marketingul serviciilor de sănătate, managementul serviciilor de sănătate, comunicarea în sănătate, sisteme informationale în sănătate.
Pentru alte informații nu ezitați să vă adresați disciplinei sau șefului de disciplină.