Disciplina Marketing, Tehnologie și Aparatură medicală pune la dispoziția studenților și cadrelor sale didactice un Amfiteatru de 76 de locuri, si o sala de seminar de 25 de locuri, dotat cu retroproiectoare, ecrane mobile, tablă magnetică și markere precum și o bibliotecă proprie cu cărți de specialitate.
În funcție de orarul îndrumătorilor și coordonatorilor de curs, studenții pot folosi acest spațiu în timpul anului universitar pentru a lucra proiectul de grup sau a studia materialele din bibliotecă. De asemenea, disciplina mai dispune și de o rețea wireless de internet.
Nota finală este calculată astfel:
- Examen scris (sesiune): 60%;
- Proiect: 20%;
Proba practica:
- 20%Examenul scris din sesiune conține 2 subiecte de sinteză, si trei subiecte punctuale, apreciate după următorul punctaj:
- Subiectul 1 (sinteza): 3 puncte
- Subiectul 2 (sinteza): 3 puncte
- Subiectul 3: 1 punct
- Subiectul 4: 1 punct
- Subiectul 5: 1 punct
- 1 punct din oficiu dacă se scriu corect coordonatele de identificare ale studenților (nume, prenume, an, serie, grupă.
- O împărțire a subiectelor pe categorii și subcategorii se va distribui în timp util șefilor de serii.
Proiectul de grup se va realiza la nivel de grupă. Proiectul are ca scop aplicarea politicilor și strategiilor de marketing în deschiderea unui cabinet medical pe o specialitate ce va fi trasă la sorți în timpul cursului de marketing. Fiecărei grupe îi va fi alocat un îndrumător.
Un cuprins al proiectului se va oferi în timp util fiecărei grupe de către îndrumătorul alocat. In plus, proiectul de grup ajuta la socializarea studentilor intre ei si, mai ales, reprezinta un prim contact al acestora cu viata post universitara reala.
Proba practică constă în modul de prezentare al proiectului. Mai exact, se va evalua formatul electronic al prezentării în Microsoft PowerPoint sau Prezi precum și stilul de sintetizare, originalitate și materiale alternative de prezentare.
Pentru anul I, disciplina oferă opționalul Tehnologie și aparatură medicală.
Pentru anul II, disciplina oferă opționalul Aparatură și dispozitive medicale.
Materialele bibliografice pentru disciplină se regăsesc atât în cadrul Bibliotecii Universității, în biblioteca disciplinei cât și la Editura Universitară Carol Davila. Acestea sunt:
Studenți români:
- Purcărea V.L (coord.), Marketingul îngrijirilor de sănătate. Manual universitar, Editura Universitară “Carol Davila”, Bucureşti, 2010.
- Purcărea V.L. (coord.). Tehnologie şi aparatură medicală, Editura Universitară “Carol Davila”, Bucureşti, 2008.
- Purcărea V.L. (coord.). Aparatură şi dispozitive medicale, Editura Universitară “Carol Davila”, Bucureşti, 2013
Studenți la modulul de limba engleză:
- Purcărea V.L. (coord.). Health care Marketing, Editura Universitară “Carol Davila”, Bucureşti, 2010.
- Purcărea V.L. (coord.). Technology and Medical Equipment, Editura Universitară “Carol Davila”, Bucureşti, 2013.
Toate manualele sunt elaborate împreună cu colectivul catedrei.