Prof. univ. | Caruntu Constantin | titular |
Cursurile și lucrările practice caracterizate prin claritate si accesibilitate furnizează noțiunile necesare înțelegerii proceselor fiziologice fundamentale.
Procesul de predare – învățare centrat pe student implică ierarhizarea complexității, a volumului informațiilor oferite, precum și a obiectivelor educaționale în funcție de treptele de specializare.
Utilizarea tehnicilor moderne de transmitere a informației în procesul didactic, dezvoltarea metodelor interactive, stimularea elaborării de referate și studii de caz de către studenți, promovează o mai bună pregatire individuală, gândirea independentă și potențialul creativ al studenților.
Monitorizarea pregătirii riguroase, continue, a asimilării noțiunilor predate, evaluarea corectă, permit evidențierea detaliată a nivelului de pregătire al fiecărui student.
Îndrumarea şi participarea la cercurile și manifestările ştiinţifice studenţeşti, implicarea în cadrul proiectelor de cercetare științifică a studenţilor cu performanţe deosebite, îndrumarea acestora în vederea redactării lucrărilor de licență, încurajarea studenților în activitatea de elaborare și publicare a unor lucrări științifice permit dezvoltarea activității de cercetare și extinderea echipelor de tineri cercetători.
Bibliografie