Stimaţi membri ai comunităţii U.M.F. “Carol Davila”,
In conformitate cu prevederile Legii 98/2016 si HG 395/2016, U.M.F. “Carol Davila” Bucuresti are obligatia de a intocmi Strategia Anuala de Achizitie Publica în ultimul trimestru al anului in curs pentru anul urmator.
În cadrul strategiei anuale de achiziţie publică, autoritatea contractantă are obligaţia de a elabora programul anual al achiziţiilor publice, estimat pe anul 2019, pentru procurarea de aparatura, reactivi, cosumabile medicale si de laborator, birotica, mobilier, servicii, lucrari, s.a.
In vederea intocmirii Strategiei Anuale de Achizitii Publice si a Programului Anual al Achizitiilor Publice, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente atasate prezentului mail:
- referatul de necesitate aferent solicitarilor dumneavoastra – conform modelului anexat,
- specificatiile tehnice, intocmite de reprezentantii disciplinelor/ departamentelor/ structurilor auxiliar-didactice/ Departamentului de granturi si cercetare stiintifica, fara a face referire la marca, produs sau cod de indentificare – pentru mijloace fixe ( ≥2500 lei cu TVA) si obiecte de mica valoare (< 2500 lei cu TVA). Pentru echipamentele IT (laptop-uri, calculatoare, imprimante, multifunctionale, videoproiectoare, etc) specificatiile tehnice standardizate vor fi obtinute de la Directia de Sisteme Informatice si Comunicatii Digitale contact: retea.periferice@umfcd.ro
Asteptam documentele solicitate, pana cel tarziu la data de 15.11.2018. Acestea vor fi transmise obligatoriu atat in format fizic la Registratura Rectoratului UMF Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2 Bucuresti cat si in format editabil la adresa de email: referate2019@umfcd.ro
Documentele transmise trebuie semnate:
- de seful disciplinei si seful departamentului si avizate de decan pentru Facultati.
- de seful de serviciu si seful directiei pentru structurile auxiliar-didactice
- de directorul de proiect pentru Proiectele de cercetare si avizate de Departamentul de granturi si cercetare stiintifica
Pentru a putea prioritiza necesitatile dumneavoastra din punct de vedere IT, se va transmite de catre fiecare structura si macheta “Situatie echipamente” (atasata, conform celor 4 categorii de echipamente definite in cele 4 sheet-uri ale documentului) completata la zi, care va fi transmisa in format electronic alaturi de celelalte documente la adresa referate2019@umfcd.ro
Pentru certificarea originii documentelor transmise in format electronic va comunicam obligativitatea folosirii adreselor de email institutionale pentru transmiterea electronica a documentatiei. Diseminarea acestor materiale a fost efectuata si pe site-ul Universitatii www.umfcd.ro
Referatele de necesitate transmise vor fi supuse aprobarii Ordonatorului de Credite – Rectorul Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila”.
Va rugam sa analizati cu obiectivitate si seriozitate necesarul de bunuri, lucrari sau servicii ce se propun a fi achizitionate in anul 2019 deoarece angajarea unui nivel ridicat al cheltuielilor va duce la imposibilitatea acoperirii acestora din sursele financiare alocate.
Directia General Administrativa
Directia Sisteme Informatice si Comunicatii Digitale