Dragi studenți,
Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București dorește prin intermediul proiectului INFO.MED să contribuie activ la creșterea transparenței informațiilor și furnizarea îndrumării cu privire la oportunitățile și rezultatele educaționale pentru alegerea informată a parcursului educațional, la sporirea prestigiului învățământului superior din țara noastră, la informarea la nivel național a populației cu privire la măsurile de prevenție și la ultimele evoluții ale situației naționale și globale în contextul pandemiei COVID-19 și la încurajarea și susținerea unei participări mai largi la programele de studii din cadrul UMFCD.
În cadrul proiectului INFO.MED, Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” în colaborare cu SSMB, în perioada Septembrie – Octombrie vor organiza sesiuni de pregătire în marketing digital în domeniul medical.
În cadrul acestora grupuri de câte 20 studenți vor beneficia de training-uri în sfera digital marketing-ului pe domeniul medical. Subiectele abordate vor fi:
- Introducere în Marketing și particularitățile aplicării în domeniul/serviciile medicale
- ABC-ul în dezvoltarea unui business online ținând cont de comportamentul pacientului
- Brandingul în medicină de la start până la rezultate rapide și profit de durată
- Strategii de promovare în marketing (on și offline) cu aplicabilitate în domeniul medical
- Experiența pacientului și provocarea customer experience în domeniul medical
- Case studies: Exemple de Marketing Digital aplicat în domeniul medical
Complementar, studenții înscriși vor participa la dezbateri cu specialiști în marketing medical și vor cerceta și evalua rolul campaniilor de informare și promovare online cu impact pozitiv asupra percepției sociale a profesiei de medic.
Acestea se vor desfășura în perioada 15 Septembrie – 31 Noiembrie în cadrul a 2 serii de câte 10 workshop-uri (5 față în față și 5 online).
Pe parcursul celor 2 sesiuni participanții vor participa la un concurs inedit de creație pe echipe. Aceștia își vor pune la încercare creativitatea și cunoștințele dobândite în digital marketing pentru a îndeplini diferitele obiective adresate de lectorii din cadrul proiectului.
Cele mai de succes campanii vor fi premiate la finalul proiectului.
Locul de desfășurare:
Sala de lectură – Palatul Facultății de Medicină, Bd. Eroii Sanitari 8 și online- orele de desfășurare 18:00-20:00
Programul desfășurat al întâlnirilor:
Seria 1: 15 Septembrie – 16 Octombrie
15, 17, 21 Septembrie – Întalniri fizice;
28, 29 Septembrie; 1 Octombrie – Întâlniri online – orele 18:00-20:00;
6, 8 Octombrie – Întalniri fizice;
13, 16 Octombrie – Întâlniri online orele 18:00-20:00
Seria 2: 20 Octombrie – 20 Noiembrie
20, 22, 27 Octombrie – Întâlniri online;
29 Octombrie; 3, 5 Noiembrie – Întâlniri fizice orele 18:00-20:00
10, 12 Noiembrie – Întâlniri fizice;
17, 19 Noiembrie – Întâlniri online orele 18:00-20:00
Formularul de înscriere va fi deschis în perioada 3 Septembrie – 10 Septembrie
După înscrierea și confirmarea participării primilor 40 de studenți formularul va fi închis.
https://forms.gle/sNYC7m5X1sFaMEyr5
Înscriere INFOMED
Pentru a deschide formularul trebuie să utilizați adresa instituțională (@stud.umfcd.ro)
Vă așteptăm cu drag,
Prorectorat cu probleme studențești