Doctorand: MORCOV G. MIRELA
Conducător științific: PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN
Titlul tezei: IMPACTUL COMUNICĂRII INTEGRATE DE MARKETING ASUPRA MANAGEMENTULUI CALITĂȚII SERVICIILOR DE RECUPERARE MEDICALĂ
Se susține după cum urmează:
Data susținerii: 18.09.2024 ORA 14.00, Sala de Consiliu a Facultății de Medicină, Str. Eroii Sanitari, Nr. 8
Președinte: PROF. UNIV. DR. GREABU MARIA
Membrii comisiei:
PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN – Conducător științific
PROF. UNIV. DR. ARMEAN PETRU – U.M.F. ”Carol Davila” din București
PROF. UNIV. DR. BORȚUN DUMITRU – Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București
PROF. UNIV. DR. ORZAN GHEORGHE – Academia de Studii Economice din București
Textul integral al tezei poate fi consultat în format tipărit la Biblioteca U.M.F. “Carol Davila”, București.
CV PROF. UNIV. DR. GREABU MARIA
CV PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR LORIN
CV PROF. UNIV. DR. ARMEAN PETRU
CV PROF. UNIV. DR. BORȚUN DUMITRU
CV PROF. UNIV. DR. ORZAN GHEORGHE