Doctorand: PETRESCU G. GHEORGHE-DODU
Conducător de doctorat: PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR-LORIN
Titlul tezei: APLICABILITATEA STRATEGIILOR MODERNE DE MARKETING ÎN INFORMATIZAREA SISTEMULUI UNIVERSITAR
Se susține după cum urmează:
Data susținerii: 30.09.2025 ORA 09:00, Biblioteca Universității de Medicină și Farmacie ,,Carol Davila” din București, Sala de Lectură „Thoma Ionescu’’, Facultatea de Medicină, Str. Eroii Sanitari, Nr. 8
Președinte: PROF. UNIV. DR. NEGREANU LUCIAN
Membrii comisiei:
PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR-LORIN – Conducător de doctorat
PROF. UNIV. DR. ARMEAN PETRU – Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București
PROF. UNIV. DR. ORZAN GHEORGHE – Academia de Studii Economice din București
PROF. UNIV. DR. BORȚUN DUMITRU – Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București
Textul integral al tezei poate fi consultat în format tipărit la IOSUD-UMFCD, Secretariat Școala Doctorală.
CV PROF. UNIV. DR. NEGREANU LUCIAN
CV PROF. UNIV. DR. PURCĂREA VICTOR-LORIN
CV PROF. UNIV. DR. ARMEAN PETRU
CV PROF. UNIV. DR. ORZAN GHEORGHE
CV PROF. UNIV. DR. BORȚUN DUMITRU
CV DRD. PETRESCU G. GHEORGHE-DODU